Contact

Heb je vragen over de spellen of over één van de beste Netent casino’s die wij op onze website vermelden? Schroom niet om contact met ons op te nemen door middel van onderstaand formulier. Wij zullen alle vragen uiteraard zo snel mogelijk in behandeling nemen, zodat je altijd snel een antwoord hebt. Anderzijds is het natuurlijk ook een optie om contact op te nemen met het casino zelf. Wil je dit? Dan zal je verder op deze pagina uitleg vinden over de mogelijkheden voor contact die een online casino je te bieden heeft.

Stuur een mail

De eerste optie die je als speler eigenlijk altijd wel kunt gebruiken om contact op te nemen is mailen. Om een e-mail te kunnen sturen naar een Netent casino zijn er doorgaans 2 opties. Allereerst zal je via de contactpagina doorgaans een contactformulier in kunnen vullen. Daarnaast kan het ook zo zijn dat er specifiek een e-mailadres wordt weergegeven. Deze kan je kopiëren of erom klikken om via je mailprogramma van je PC direct een vraag voor te leggen. Voor alle e-mails die gestuurd wordt geld dat jouw vraag altijd op een professionele manier binnen 24 uur beantwoord zal worden

Chatten met een casinomedewerker

Wil je niet moeten wachten op het antwoord op je vraag, maar direct een antwoord kunnen genieten. Eén van de eerste en meest toereikende opties die bij een online casino op dat gebied geboden wordt is de mogelijkheid om met een casinomedewerker te chatten. Je vult je naam en vraag in, waarna je direct met een medewerker verbonden zal worden om je vraag beantwoord te krijgen. Roept een antwoord nog meer vragen op? Dan is het voordeel van chatten natuurlijk dat je ook deze gelijk kunt stellen. Weet je voldoen en wil je verder met spelen? Bedank de medewerker en sluit de chat om aan de slag te kunnen gaan.

Telefonisch contact

Nog een optie die doorgaans bij een casino aanwezig is om direct met een medewerker te spreken is de mogelijkheid om telefonisch contact op te nemen. Er zal hiervoor een speciaal telefoonnummer beschikbaar zijn, dat tijdens bepaalde openingstijden bereikbaar is. Welke openingstijden je jezelf aan dient te houden kun je uiteraard direct op de website van het casino terugvinden. Hou er rekening mee dat een casino vaak een internationaal nummer heeft als je niet ingelogd bent, maar dat ook Nederlands contact mogelijk is via een ander telefoonnummer als je wel op je account bent aangemeld!

Gebruik maken van de FAQ pagina

Om spelers op weg te helpen met directe antwoorden buitenom de openingstijden van de klantenservice is er uiteraard nog een oplossing bedacht. Ieder online casino heeft tegenwoordig namelijk wel een FAQ pagina ingericht. Dit is een speciale servicepagina, waar je direct een antwoord zal kunnen zien op de meest gestelde vragen. Heb je een vraag die wellicht vaker aan een medewerker voorgelegd wordt of is de klantenservice gesloten? Dan kan je voordat je gaat mailen altijd eens even een kijkje op de FAQ pagina nemen, want wellicht dat je daar alsnog goed verder kan worden geholpen.